fredag 27 januari 2012

jaha... det var ju det jag sa....

utskällningen kom.. dock lite tidigare och en hel del värre än vad jag hade räknat med.
Det första jag får slängt i ansiktet när han öppnar dörren är frågan när jag hade tänkt att jag skulle berätta för honom att jag hade träffat nån??

Varför skulle jag berätta det? har han med det att göra? Nej....
Att han SJÄLV har flickvän sedan två månader tillbaka spelar tydligen ingen roll.

Sen fortsätter han att spotta ur sig att jag har ljugit konstant om allt de senaste två åren, att han har ingen insikt i mitt liv och att jag e Kristianstads största hora... Se där ja...

Sen avslutar han med att han ska nog sätta dit mig, socialen får väl ta hand om detta..

Under tiden står min största son i trappan o gråter oavbrutet o vill att pappa ska sluta.. Känns verkligen bra att behöva lämna dem så!! Han fortsätter att hacka, men jag säger bara att jag har inget mer att säga till dig o så går jag..
Tårarna bränner bak ögonlocken på väg till bilen o jag e så arg... o ledsen för att behöva lämna barnen där och då..

Efter nån timme kommer det ett sms där jag får reda på att jag e ett svin, precis som "alla" har sagt att jag är och att jag säkert kommer att få det jag förtänar. "det unnar jag dig ditt svin".....

I natt fortsatte det tydligen på facebook där han anser att enda sättet att möta besvikelser är med våld.......

1 kommentar: