onsdag 15 februari 2012

Halva veckan snart avklarad..

Men MYCKET att hålla reda på just nu känner jag..
Papper som ska postas.. vantar.. mössor.. gympakläder.. papper till skolan.. ringa kompis.. ringa skolan o säga till att kompis hämtar.. Konstigt att man e lite virrig i huvudet!???


Idag ska jag hämta lite KLÄDER till mig! Kom fram till att jag har inget att ha på ovandelen längre. Inte en enda snygg topp fanns i min garderob. (eller i min överfyllda tvättstuga) så det blev lite fynd på Ellos rea. Bara hoppas att grejerna är till belåtenhet oxå o sitter som det är tänkt.

Ikväll bär det av till Träne igen. Bara hem o packa in barn och väska o gå ut en sväng med hunden.. LÄNGTAR efter mitt hjärta o lite härlig massage som jag har blivit lovad i kväll..

Livet e rätt härligt ändå.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar