fredag 3 februari 2012

Jösses!!

Den här veckan vet jag inte riktigt vart den tog vägen.. Fort som fasen gick det.
I går fick jag i alla fall min nya gosedress! SÅÅ skön är den! Har lite svårt att slita mig från den tror jag..



Får väl se vad Hjärtat tycker om den i kväll.. han kanske inte tycker att den e speciellt sexig, men det skiter jag faktiskt i! Tror nog att han tycker om mig ändå....

Ikväll kommer hela huliganligan från Träne o ska invadera Kiaby över helgen. Arvid har redan bestämt vem som ska sova var o hur o så.. Tror nog att vi kommer att få mysigt! Ikväll blir det i alla fall hemlagad pizza, det har Freddy o Jerry bestämt!

Förresten!
Måste bra berätta att jag storhandlade för nästan två veckor på Lidl idag.. det kostade lite mer än 400 kr!! helt sjukt..... :-)

1 kommentar:

  1. Lidl är en kalas affär! Man får mkt för lite pengar.

    SvaraRadera