onsdag 15 juni 2011

Då så....

Nu fortsätter vi!

Har ju varit fruktansvärt inaktiv med bloggandet, men det beror ju på att det har hänt en massa i mitt liv. Mitt senaste inlägg kan ni läsa här:

http://www.mammayr.blogspot.com/

Det gick ju inte så bra..
I april 2010 lämnade jag in skiljmässoansökan och sedan oktober e jag officiellt singel.!

Idagarna blev även bodelningen klar och nu e det bara jag o barnen. Jag sköter mig själv och ser numera bara framåt.
Det är inte lätt alltid. Har haft många gupp på vägen, och såklart har jag ifrågasatt mitt beslut ett antal gånger, men jag vet att jag har gjort rätt och jag vill tro på att jag ska klara detta.

Mitt största problem och det som jag har mest ångest över är väl igentligen tiden. Att arbeta heltid och sen ha tid över till barnen och sköta hus o hem tar igentligen mer tid än de 24 timmar som finns på ett dygn, men det är bara till att försöka så gott det går. Mina barn har väl inte de nyaste kläderna eller de senaste leksakerna, men de är för det mesta glada o nöjda ändå.

Sen har man ju det där med kärleken. Klart att det känns ensamt ibland o självklart vill jag hitta nån att dela allt med. Har dejtat en del och kanske finns det så småningom nån liten "någon" som faktiskt kan tänka sig att stå ut med Mamma Yr....

Tänker inte avslöja någon ännu, men om och när tiden är inne så....

Under tiden väntar en underbara sommar där jag o barnen bara ska mysa. Något annat har vi nog inte råd med, men nått skoj kan vi säkert hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar