lördag 18 juni 2011

Ensam.......

Då var barnen hos pappa..
Gårdagskvällen var.. jättetrevlig. Fick besök och vi hade en jättemysig kväll. Middag o massa prat, film i soffan o sen en god natts sömn.

jag trivs med det sällskapet, och jag hoppas att sällskapet trivs med mig... men jag vill så gärna veta...
Försiktig och avvaktande, ena minuten får jag känslan av att det är allvarligt menat, nästa e jag inte så säker.

Vill så gärna, men vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska börja. Jag själv har inga problem med att snacka känslor eller att förklara vad jag vill ha.. men alla e ju inte som jag.. o då e det svårt att veta hur man ska göra..

Skriva ett mail?
skicka ett sms?
Vet inte...

o nu e jag ensam... saknar sällskapet.. hade gärna gjort om gårdagen..eller upplevt en ny..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar