tisdag 21 juni 2011

Egentid...

Nån tur till Göinge blev det inte igår, det är ju inte alltid så att allt klaffar tyvärr. Så istället blev det en kväll med hårexperiment. Måste ju öva lite så jag vet hur jag ska ha håret på bröllopet på fredag. Tror att jag ska satsa på et uppsättning, men kan som vanligt inte bestämma mig riktigt. Men med tanke på att det gäller många timmar o så är det ju så att vi trots allt bor i ett blåshål, så är nog en uppsättning att föredra. Med MYCKET spray!

I kväll ska jag hämta mina små älsklingar igen! Även om det är lugnt o skönt o kunna göra lite som man vill, så saknar jag dem när det har gått ett par dagar. E ju inte riktigt van vid att de e borta mer än en helg.

I kväll är det dax att sjunga med flickorna i KICK igen. Träning inför Sommarkonserten i augusti, mycket som ska övas in! Men SÅÅ roligt!



Sen bilden togs har det dock tillkommit två flickor till. Anette o Frida.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar